23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
03.05.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Norddjurs Kommune

Udbud på levering af rengøring og tilsyn af offentlige toiletter og ventesale til Norddjurs Kommune


Norddjurs Kommune

264132-2024 - Resultater
Danmark – Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse – Udbud på levering af rengøring og tilsyn af offentlige toiletter og ventesale til Norddjurs Kommune
OJ S 87/2024 03/05/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn : Norddjurs Kommune
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel : Udbud på levering af rengøring og tilsyn af offentlige toiletter og ventesale til Norddjurs Kommune
Beskrivelse : Udbuddet vedrører levering af rengøring og tilsyn af offentlige toiletter og ventesale til Norddjurs Kommune. Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler. Delaftale 1 - Øst omfatter 16 lokationer og Delaftale 2 - Vest omfatter 16 lokationer. De af udbuddet omfattede lokationer fremgår af bilag 3. Ordregiver har udarbejdet en rengøringsplan (denne fremgår i bilag 3 tilbudslisten). Rengøringsplanen er Ordregivers bedste skøn og er udarbejdet på baggrund af ordregivers statistik over forbrugsmønstre, som ordregiver har haft til rådighed på udbudstidspunktet. Rengøringsplanen er opdelt i 4 rengøringskategorier samt ”vinterlukket”. Rengøringskategorierne beskriver omfanget og hyppigheden af rengøringen i de enkelte uger. Rengøringskategorierne er yderligere beskrevet i bilag 2 - kravspecifikationen. Rengøringskategorierne er et udtryk for ordregivers bedste skøn over omfanget af rengøringen. Rengøringen kan justeres i op- og nedadgående retning i rengøringskategorierne i forhold til behovet for rengøring på baggrund af forbrugsmønstre, vejrlig forhold, ferie-og helligdage mv. jf. kontraktens pkt. 4.3. Tilbudsgiver er derfor ikke garanteret en bestemt omsætning på aftalen. I stedet er der sik-kerhed for, at de af udbuddet omfattede rengørings- og tilsyns ydelser vil blive udført af til-budsgiver på de i bilag 3 – tilbudslisten oplyste lokationer. Dog med undtagelse af, at der på toiletter, hvor rengøringskategorien ”vinterlukket” fremgår, ikke skal rengøres i de pågæl-dende uger.
Identifikator for proceduren : 03710d78-76ac-4b3d-bde5-db517f71f941
Tidligere bekendtgørelse : 5738aefa-3339-4b81-bc8f-1a4884869843-01
Intern identifikator : Rengøring af offentlig toiletter
Type af procedure : Åben
Proceduren er en hasteprocedure : nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90900000   Rengørings- og sanitetstjenester, 90910000   Rengøring, 90911000   Rengøring af boliger, bygninger og vinduer
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Udførelsesen skal finde sted på de lokationer, der fremgår af bilag 3 - tilbudslisten. Alle lokationer er i Norddjurs Kommune.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 3 930 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger : Udbudslovens § 134a vedrørende udelukkelse af en tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land finder anvendelse. Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige ude-lukkelsesgrunde, i udbudslovens § 137 (se ESPD’ets afsnit: ”Udelukkelse”): • Tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller ar-bejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1 • Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 • Tilbudsgiveren har indgået en aftale med henblik på konkurrencefordrejning, jf. ud-budslovens § 137, stk. 1, nr. 3 • Tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt og misligholdelsen har medført kontraktens ophævelse eller lignende sanktion, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4 • Tilbudsgiveren påviseligt og uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslut-ningsproces, har fået fortrolige oplysninger, der kan give tilbudsgiver uretmæssige for-dele eller groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af aftale, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5 Tilbudsgivere der er omfattet af en eller flere af de obligatoriske eller frivillige udelukkelses-grunde, vil blive udelukket fra at deltage i udbuddet. For danske virksomheders vedkommende vil der for vinderen af udbuddet blive anmodet om en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen som dokumentation for, at den vindende tilbudsgiver ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund, jf. Udbudslovens § 153, og denne serviceattest må maksimalt være udstedt 6 måneder før tilbudsfristen. Er Tilbudsgiver ikke fra Danmark, og udsteder Tilbudsgivers hjemland ikke de relevante certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love. I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Tilbudsgiver skal ved afgivelse af tilbud som dokumentation underskrive tro- og loveerklæring vedlagt udbuddet som bilag 5.
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt : LOT-0001
Titel : Delaftale 1 - Øst
Beskrivelse : Delaftale 1 - Øst - Delaftalen omfatter 16 lokationer. For den præcise geografiske afgrænsning af delaftale 1 se bilag 6.
Intern identifikator : 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90900000   Rengørings- og sanitetstjenester, 90910000   Rengøring, 90911000   Rengøring af boliger, bygninger og vinduer
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Option på forlængelse af kontrakten 3 gange i op til 12 måneder.
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Udførelsesen skal finde sted på de lokationer, der fremgår af bilag 3 - tilbudslisten. Alle lokationer er i Norddjurs Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/05/2024
Varigheds slutdato : 30/04/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 3
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges 3 gange i op til 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 1 860 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Den samlede evalueringstekniske pris beregnes ud fra tilbudsgivers tilbudte priser ganget med antallet af rengøringstyper der skal udføres i løbet af én uge i hver rengøringskategori, ganget med det estimerede antal af hver rengøringskategori der fremgår i løbet af et kalenderår pr. lokation summeret for alle lokationer jf. udbudsbetingelsernes pkt. 9.1.
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Underkriteriet vil blive vurderet udfra følgende delkriterier: - Rengørings- og tilsynsydelse, - Leveringssikkerhed - Forebyggelse og håndtering af klager. Delkriterierne vægter lige. For nærmere beskrivelse henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 9.1.
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbuds-givere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt : LOT-0002
Titel : Delaftale 2 - Vest
Beskrivelse : Delaftale 2 - Vest - Delaftalen omfatter 16 lokationer. For den præcise geografiske afgrænsning af delaftale 2 se bilag 6.
Intern identifikator : 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Yderligere klassificering   ( cpv ): 90900000   Rengørings- og sanitetstjenester, 90910000   Rengøring, 90911000   Rengøring af boliger, bygninger og vinduer
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne : Option på forlængelse af kontrakten 3 gange i op til 12 måneder.
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Udførelsesen skal finde sted på de lokationer, der fremgår af bilag 3 - tilbudslisten. Alle lokationer er i Norddjurs Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/05/2024
Varigheds slutdato : 30/04/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 3
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges 3 gange i op til 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 2 070 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Den samlede evalueringstekniske pris beregnes ud fra tilbudsgivers tilbudte priser ganget med antallet af rengøringstyper der skal udføres i løbet af én uge i hver rengøringskategori, ganget med det estimerede antal af hver rengøringskategori der fremgår i løbet af et kalenderår pr. lokation summeret for alle lokationer jf. udbudsbetingelsernes pkt. 9.1.
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Underkriteriet vil blive vurderet udfra følgende delkriterier: - Rengørings- og tilsynsydelse, - Leveringssikkerhed - Forebyggelse og håndtering af klager. Delkriterierne vægter lige. For nærmere beskrivelse henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 9.1.
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbuds-givere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse : 4 209 876,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0001
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Kongsvang Cleaning & Facility A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Delaftale 1 - Øst - Kongsvang Cleaning & Facility A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0001
Værdien af resultatet : 2 192 796,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Delaftale 1 - Øst - Kongsvang Cleaning & Facility A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 10/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 24/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0002
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Kongsvang Cleaning & Facility A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Delaftale 2 - Vest - Kongsvang Cleaning & Facility A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0002
Værdien af resultatet : 2 017 080,00   DKK
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Delaftale 2 - Vest - Kongsvang Cleaning & Facility A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 10/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 24/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Norddjurs Kommune
Registreringsnummer : 29189986
Postadresse : Torvet 3    
By : Grenaa
Postnummer : 8500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Amalie Jacobsen Uldbæk
Telefon : +45 89593301
Internetadresse : http://www.norddjurs.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10 29 48 19
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Kongsvang Cleaning & Facility A/S
Den økonomiske operatørs størrelse : large
Registreringsnummer : 28689276
Postadresse : Klamsagervej 2    
By : Åbyhøj
Postnummer : 8230
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
E-mail : jh@kongsvang.net
Telefon : +45 86144054
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001 LOT-0002
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 2e0854e9-8f3f-4012-a5af-9fc83a9b0271   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 02/05/2024   12:07:15 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 02/05/2024   12:30:38 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 264132-2024
EUT-S-nummer : 87/2024
Offentliggørelsesdato : 03/05/2024

Send til en kollega

0.084